Hastanede dehşet: Tartıştığı kadını öldürdü ardından kendini vurdu
Bir hastanede tartıştığı kadını silahla öldüren şahıs, ardından kendini vurarak ağır yaralandı.
Olay sonrası Kozak ve tetiği çeken Mustafa A. ağır yaralanırken, ikisi de hastanede ameliyata alındı. Kozak, yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamazken, Mustafa A. ise yoğun bakıma alındı.
Olayın ardından bölgeye çok sayıda polis ekibi sevk edildi. Ekipler hastane içerisinde olayın gerçekleştiği yerde detaylı bir inceleme yaptı. Olayla ilgili inceleme devam ederken, polis silahın hastaneye nasıl sokulduğu konusunda ise detaylı araştırma başlattı.
Bakmadan Geçme
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi