Güllük-Kıyıkışlacık ve Fethiye-Şövalye Adası Seferleri Artırıldı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, vatandaşlardan gelen talepler ve bölgenin ulaşım ihtiyaçları doğrultusunda geçtiğimiz yıl başlattığı Güllük-Kıyıkışlacık ile Fethiye-Şövalye Adası arasında deniz yolu toplu taşıma seferlerini yeniden başlattı. Yaz sezonu boyunca hizmet verecek seferlerde geçen yıla göre sefer sayıları artırıldı.
Muğla Kart ve Kredi Kartı ile Ödeme Yapılabilecek
Deniz yolu toplu taşıma hizmetinde ödemeler Muğla Kart ve kredi kartı ile yapılabilecek. Bilet ücretleri; tam 150 TL, öğrenci 75 TL, 60-65 yaş arası vatandaşlar ile öğretmenler için ise 100 TL olarak belirlendi. Karayolu toplu taşıma araçlarında olduğu gibi, 65 yaş üstü vatandaşlar ile şehit yakınları ve gaziler deniz yolu ulaşım hizmetinden ücretsiz yararlanabilecek.
-
muğla deniz ulaşımı
-
fethiye şövalye adası
-
güllük kıyıkışlacık
-
yaz sezonu seferleri
-
deniz toplu taşıma
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor