GSS borçlarına erteleme geliyor! Milyonlarca vatandaşı ilgilendiriyor
Genel Sağlık Sigortası (GSS) borcu olan milyonlarca vatandaşı rahatlatacak bir adım atılıyor. Hükümet ve AK Parti kanadında, 2024 yılı itibarıyla aylık 600 lira olan prim borçlarını ödeyemeyenlerin sağlık hizmetlerinden faydalanması için süre uzatımı gündemde. Bu konuda yapılacak düzenleme, yakında Türkiye Büyük Millet Meclisi'ne (TBMM) sunulacak.
GSS Borçlarına Erteleme Müjdesi
1 Ocak 2024 itibarıyla GSS prim borcu olanların sağlık hizmetlerinden faydalanma hakkı sona erecekti. Ancak, hem gelir testi yaptırmayan hem de prim borçlusu olanlar için borçların ertelenmesi yönünde önemli bir karar alınıyor. Hükümet, bu konuyu kapsayan bir torba yasa teklifini TBMM'ye sunmaya hazırlanıyor.
Bakmadan Geçme
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’