Gönüllü gençler Lavanta hasadında buluştu
Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Muğla Uluslararası Gençlik Merkezi'nin gönüllü gençleri, merkez bahçesine daha önce dikmiş oldukları lavantaların hasadını gerçekleştirdi.
Etkinliğin kendisine birçok şey kattığını dile getiren gönüllü gençlerden Zeynep Ekici ise, "Lavanta biçmeyi, demetlemeyi, lavanta çayı yapmayı, lavanta keseleri hazırlamayı ve lavanta kremi üretmeyi öğrendim. Burada gönüllü olarak çalışan herkes birbirine destek oluyor. Hep birlikte çalışıyor, öğreniyor ve çok mutlu oluyoruz" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı