Gönüllü gençler Lavanta hasadında buluştu
Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Muğla Uluslararası Gençlik Merkezi'nin gönüllü gençleri, merkez bahçesine daha önce dikmiş oldukları lavantaların hasadını gerçekleştirdi.
Gönüllüler, doğa eğitimi, sıfır kimyasal üretim ve su kaynaklarıyla ilgili projeler kapsamında geliştirilen aromatik bitki programlarına katıldıklarını belirtti. Gençler, yılın bu döneminde özellikle lavanta hasadına gönüllü olarak katılarak hem doğayla iç içe zaman geçiriyor hem de bitki yetiştiriciliği hakkında bilgi sahibi oluyor.
Bakmadan Geçme
‘Keşanlı Ali Destanı’ Fethiye Kültür Merkezi’nde sahnelendi
Muğla'da okullarda son hafta etkinliği düzenleniyor
Muğla’da 26 bin 653 yabancı ikamet ediyor
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor