Gonca Köksal Aras'tan Muğlaspor Takımına Antrenman Ziyareti
Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras, hafta sonu oynanacak kritik maç öncesi Muğlaspor antrenmanını ziyaret ederek futbolculara moral verdi. Köksal Aras, 'Hedef 2. Lig demiştik, bugün lideriz ve artık 1. Lig kapısındayız' dedi.
Göreve geldiklerinde “Hedef 2. Lig” dediklerini hatırlatan Köksal Aras, gelinen noktada takımın lider olduğunu belirterek, “Bu başarıda azim var, inanç var, Muğla’mızın birliği var. Sahaya her çıktığınızda sadece top oynamıyorsunuz; bu şehrin çocuklarına umut, gençlerine gurur veriyorsunuz” ifadelerini kullandı.
-
muğlaspor liderlik
-
gonca köksal aras ziyareti
-
muğla futbol heyecanı
-
iskenderunspor maçı
-
1 lig hedefi
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret