Geri Dönüşüm Çalışmaları Sürüyor
Milas Belediyesi, geri kazanıbilir atıkların diğer atıklarla karışmadan kaynağında ayrı toplanması sonucu geri kazanım sürecinin daha sağlıklı işlemesi amacıyla şehrin belli yerlerine yerleştirdiği Mobil Atık Getirme Merkezleri'nin sayısını arttırdı.
Çevre koruma, atık yönetimi ve geri dönüşüm konularında toplumun farkındalığını arttırmak ve sürdürülebilir bir çevreye katkı sağlamak için gerçekleştirilen uygulama ile çevresel sorunların azaltılmasına katkı sağlanacağını belirten Milas Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Sinem Kılıç “Bu sayede doğal kaynakların daha etkili bir şekilde kullanılması, çevre kirliliğinin azaltılması ve ekosistemlerin korunması gibi önemli hedeflere ulaşmak mümkün olabilir.” dedi.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül