Gençlik ve Spor Bakan Yardımcısı Koçoğlu, Muğla'da gençlerle buluştu
Gençlik ve Spor Bakan Yardımcısı Av. Doç. Dr. Safa Koçoğlu, Muğla programı kapsamında Dalaman, Köyceğiz ve Uluslararası Gençlik Merkezi'ni ziyaret ederek sporcu gençlerle bir araya geldi.
Ziyaret programı kapsamında gençlerle oldukça samimi diyaloglar kuran Koçoğlu, sağlıklı yaşamanın temel unsurlarından biri olan spor yapmanın önemine değinerek gençlerin sporu hayatlarından çıkarmamasını istedi. Tüm programlarda gençlerin yoğun ilgisi ile karşılaşan Bakan Yardımcısı Koçoğlu, merkezlerde bulunan atölyelerde de incelemelerde bulundu.
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları
Makam odasına sığmayan buluşma: Göreve dönen Başkan Karaca’yı CHP İlçe Heyeti ziyaret etti
Fethiye’de tezgahlarda yazın balık bereketi: Fangri mercan ve deniz levreği öne çıkıyor
Muğla'da orman yangını ekiplerin hızlı müdahalesi ile söndürüldü
Fethiye’de ‘Şemsiyeli Sokak’ için son rötuşlar yapılıyor
Ali Somyürek Üçlü Masa'yı Ziyaret Etti