Gençlik ve Spor Bakan Yardımcısı Koçoğlu, Muğla'da gençlerle buluştu
Gençlik ve Spor Bakan Yardımcısı Av. Doç. Dr. Safa Koçoğlu, Muğla programı kapsamında Dalaman, Köyceğiz ve Uluslararası Gençlik Merkezi'ni ziyaret ederek sporcu gençlerle bir araya geldi.
Ziyaret programı kapsamında gençlerle oldukça samimi diyaloglar kuran Koçoğlu, sağlıklı yaşamanın temel unsurlarından biri olan spor yapmanın önemine değinerek gençlerin sporu hayatlarından çıkarmamasını istedi. Tüm programlarda gençlerin yoğun ilgisi ile karşılaşan Bakan Yardımcısı Koçoğlu, merkezlerde bulunan atölyelerde de incelemelerde bulundu.
Bakmadan Geçme
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde