Gelenekten geleceğe Muğla'da renkli çocuk şenliği
Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 'Geleneksel Çocuk Oyunları Şenliği', çocukları geçmişin izlerini taşıyan geleneksel oyunlarla buluşturdu. Türdü 100. Yıl Ortaokulu bahçesinde gerçekleştirilen etkinlikte, seksekten topaca, ip atlamadan 'yağ satarım, bal satarım' oyununa kadar birçok geleneksel oyun oynandı. Öğrenciler hem doyasıya eğlendi hem de kültürel mirasla tanışma fırsatı buldu.
Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, yaptığı açıklamada bu tür etkinliklerin öğrenciler arasında kültürel bağları güçlendirdiğini belirterek, "Geleneksel çocuk oyunlarımız, geçmişle bağ kurmanın en güzel yollarından biri. Bu değerleri yaşatmak ve yeni nesillere aktarmak hepimizin sorumluluğu" dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor