Gazi Mustafa Kemal Atatürk, Vefatının 86'ıncı yılında Muğla'da anıldı
Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, vefatının 86. yıl dönümünde Muğla'nın Menteşe ilçesinde düzenlenen törenle saygı ve özlemle anıldı. Cumhuriyet Meydanı'ndaki Atatürk büstü önünde gerçekleştirilen anma programına, kent protokolü ve vatandaşlar yoğun katılım gösterdi.
Anma programı, Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras tarafından Atatürk büstüne çelenk sunulmasıyla başladı. Saatler 09.05'i gösterdiğinde çalan sirenle birlikte tüm meydanda iki dakikalık saygı duruşunda bulunuldu. İstiklal Marşı'nın söylenmesiyle birlikte bayraklar yarıya indirildi.
-
atatürk anma töreni
-
menteşe
-
cumhuriyet meydanı
-
istiklal marşı
-
gazi mustafa kemal atatürk kültür merkezi
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü