Gazi Mustafa Kemal Atatürk, Vefatının 86'ıncı yılında Muğla'da anıldı
Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, vefatının 86. yıl dönümünde Muğla'nın Menteşe ilçesinde düzenlenen törenle saygı ve özlemle anıldı. Cumhuriyet Meydanı'ndaki Atatürk büstü önünde gerçekleştirilen anma programına, kent protokolü ve vatandaşlar yoğun katılım gösterdi.
Anma programı, Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras tarafından Atatürk büstüne çelenk sunulmasıyla başladı. Saatler 09.05'i gösterdiğinde çalan sirenle birlikte tüm meydanda iki dakikalık saygı duruşunda bulunuldu. İstiklal Marşı'nın söylenmesiyle birlikte bayraklar yarıya indirildi.
-
atatürk anma töreni
-
menteşe
-
cumhuriyet meydanı
-
istiklal marşı
-
gazi mustafa kemal atatürk kültür merkezi
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret