Gazeteciler Fethiye'de toplandı: İGD'de H. Seda Köktener dönemi devam ediyor
Muğla İnternet Gazetecileri Derneği'nin 3. Olağan Genel Kurulu Fethiye'de gerçekleştirildi. Tek listeyle gidilen seçimde mevcut başkan Hürmüz Seda Köktener yeniden başkan seçilerek güven tazeledi.
Muğla İnternet Gazetecileri Derneği’nin 3. Olağan Genel Kurulu Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası toplantı salonunda gerçekleştirildi. Genel kurula FTSO Başkanı Osman Çıralı ile dernek üyeleri ve çok sayıda gazeteci katıldı. Genel kurulda divan başkanlığına Ege Gazeteciler Federasyonu ve Muğla Büyükşehir Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Cem Kaytan seçilirken, divan katipliklerini Ege Gazeteciler Federasyonu Başkan Yardımcısı, Aydın Büyükşehir ve Nazilli Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ümit Özmen ile Pınar Zeybek üstlendi. Genel kurul, İGD Başkanı Hürmüz Seda Köktener’in açılış konuşmasıyla başladı.
Bakmadan Geçme