• Haberler
  • Güncel
  • Gazeteciler Fethiye'de toplandı: İGD'de H. Seda Köktener dönemi devam ediyor

Gazeteciler Fethiye'de toplandı: İGD'de H. Seda Köktener dönemi devam ediyor

Muğla İnternet Gazetecileri Derneği'nin 3. Olağan Genel Kurulu Fethiye'de gerçekleştirildi. Tek listeyle gidilen seçimde mevcut başkan Hürmüz Seda Köktener yeniden başkan seçilerek güven tazeledi.

Youtube Kanalı
Youtube Kanalı
Abone Ol
Gazeteciler Fethiye'de toplandı: İGD'de H. Seda Köktener dönemi devam ediyor

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!