Galatasaray, ligin açılış maçı için Gaziantep'e gitti
Galatasaray, Süper Lig'de yeni sezonun açılış maçı için Gaziantep'e hareket etti.
Bugün yaptığı idmanla hazırlıklarını tamamlayan sarı-kırmızılılar, Gaziantep’e gitmek üzere yola çıktı. Galatasaray, saat 16.00’da İstanbul Havalimanı Genel Havacılık Terminali’nden kalkan özel uçakla Gaziantep’e gitti. Aslan’ın Gaziantep kafilesinde Victor Osimhen, Alvaro Morata ve Mauro Icardi’nin yanı sıra lisansı çıkarılmayan Victor Nelsson ve Carlos Cuesta yer almadı.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da motosiklet kazası güvenlik kamerasına yansıdı
‘Keşanlı Ali Destanı’ Fethiye Kültür Merkezi’nde sahnelendi
Muğla'da okullarda son hafta etkinliği düzenleniyor
Muğla’da 26 bin 653 yabancı ikamet ediyor
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu