Galatasaray, Bayern Münih maçı için Almanya'ya gitti
UEFA Şampiyonlar Ligi A Grubu dördüncü maçında yarın akşam Alman ekibi Bayern Münih'e konuk olacak Galatasaray, Almanya'ya gitti.
Şartlar ne olursa olsun Galatasaray'ın her maçına 3 puan için çıktığına dikkat çeken Öztürk, "Bundan evvelki galibiyet serisine bakarak herkes Bayern Münih'i favori olarak görüyor ama biz şunu söylüyoruz; kurucu başkanımız Ali Sami Yen, yabancı takımları yenme misyonunu vermiş, kulübün kurulduğu dakikadan itibaren. Böyle baktığımız zaman Galatasaray her maça 3 puan için çıkıyor. Hele Şampiyonlar Ligi seviyesindeyseniz yenmek dışında bir alternatifi doğru bulmuyoruz" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı