Firari maymun Denizli turuna çıktı
Denizli'de en son mantar toplamak için ormana giden bir vatandaşın gördüğünü maymunla ilgili başlatılan arama çalışmaları sürerken, firari maymun bu kez Seyir Tepesi'nde ortaya çıktı. Vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılaşan maymuna yiyecek verildi.
Daha önce ormanlık alanda görülen ve Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) ekiplerinin yakalamak için çalışma başlattığı maymun, bu kez Denizli'nin en çok ziyaret edilen noktalarından biri olan Seyir Tepesi'nde vatandaşlar tarafından fark edildi. Görgü tanıklarının cep telefonu kameralarına yansıyan görüntülerde, maymunun çevrede dolaştığı ve vatandaşların ilgisiyle karşılaştığı görüldü.
Bakmadan Geçme
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'
Fethiye gökyüzünde yeni bir ilke ev sahipliği yapacak: Ölüdeniz’de WTTF heyecanı