Fethiyespor Yeni Sezon Çalışmalarına Başladı, Yeni Transferler Takıma Katıldı
TFF 2.Lig Kırmızı Grup'ta mücadele edecek olan Fethiyespor, 2025-2026 sezonu önce çalışmalarına bugün Fethiye İlçe Stadyumu'nda teknik direktör Selahaddin Dinçel önderliğinde başladı.
Fethiyespor, bu sezon Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) 2.Lig Kırmızı Grup’ta mücadele edecek. Ağustos’ta başlayacak olan sezon öncesi lacivert beyazlılar bugün toplanarak ilk antrenmanını kendi sahasında gerçekleştirdi. Teknik Direktör Selahaddin Dinçel öncülüğünde başlayan antrenmana yeni transferler Uğur Ayhan, Muhammet Raşit Yöndem, Hakan Canbazoğlu ve Metin Peker de katılım sağladı ve takım arkadaşlarıyla tanıştı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı