Fethiyespor'un Yediği İlk Gol Ofsayt mı?
TFF 2.Lig Kırmızı Grup 13. Hafta mücadelesinde Fethiyespor ile Belediye Derincespor karşı karşıya geldi. Mücadele 1-2'lik skorla deplasman ekibin galibiyetiyle sonlandı. Belediye Derincespor'un yediği ilk gol ofsayt mı? sorusu sosyal medyada tartışma konusu oldu.
TFF 2.Lig Kırmızı Grup 13. Hafta mücadelesinde Fethiyespor ile Belediye Derincespor karşılaştı. Mücadelenin ilk yarısı 1-0’lık Fethiyespor galibiyetiyle sona erdi. İkinci yarıda Derincespor, ofsayt beklentisi oluşan bir golle beraberliği yakaladı. 90+5’te Derincespor penaltı golüyle mücadeleyi kazandı. Derincespor’un bulduğu ilk gol ofsayt mı? değil mi? tartışmaları Fethiyespor’a gönül vermiş taraftarlar tarafından sosyal medyada tartışma konusu oldu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
