Fethiyespor'un Yediği İlk Gol Ofsayt mı?
TFF 2.Lig Kırmızı Grup 13. Hafta mücadelesinde Fethiyespor ile Belediye Derincespor karşı karşıya geldi. Mücadele 1-2'lik skorla deplasman ekibin galibiyetiyle sonlandı. Belediye Derincespor'un yediği ilk gol ofsayt mı? sorusu sosyal medyada tartışma konusu oldu.
TFF 2.Lig Kırmızı Grup 13. Hafta mücadelesinde Fethiyespor ile Belediye Derincespor karşılaştı. Mücadelenin ilk yarısı 1-0’lık Fethiyespor galibiyetiyle sona erdi. İkinci yarıda Derincespor, ofsayt beklentisi oluşan bir golle beraberliği yakaladı. 90+5’te Derincespor penaltı golüyle mücadeleyi kazandı. Derincespor’un bulduğu ilk gol ofsayt mı? değil mi? tartışmaları Fethiyespor’a gönül vermiş taraftarlar tarafından sosyal medyada tartışma konusu oldu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
