- Haberler
- Spor
- Fethiyespor Teknik Direktörü Karafırtınalar: 'Galatasaray karşısında mücadelemiz alkışı hak etti'
Fethiyespor Teknik Direktörü Karafırtınalar: 'Galatasaray karşısında mücadelemiz alkışı hak etti'
Ziraat Türkiye Kupası'nda Galatasaray'a 2-1 mağlup olan Fethiyespor'da Teknik Direktör Sait Karafırtınalar, ortaya konulan oyundan memnun olduklarını belirterek, 'Belki puan da alabilirdik' dedi.
Takımın savunma anlayışı ve mücadelesini de değerlendiren deneyimli teknik adam, “Yapılan savunma ve mücadelemiz gayet iyiydi. Bunu lige de yansıtmalıyız. Son dakikalarda çok net iki pozisyonumuz var, direkten dönen toplarımız oldu. Kalecimiz iki penaltı kurtardı. Bu akşam çok iyi bir performans ortaya koydu, kendisine teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı. Karafırtınalar, karşılaşmada oyuncularının ortaya koyduğu performans ve tribünlerden gelen destek için taraftarlara da teşekkür etti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor