• Haberler
  • Spor
  • Fethiyespor Teknik Direktörü Dinçel: 'Şartlar ne olursa olsun kazanmalıydık'

Fethiyespor Teknik Direktörü Dinçel: 'Şartlar ne olursa olsun kazanmalıydık'

Fethiyespor Teknik Direktörü Selahaddin Dinçel, Yeni Malatyaspor'u 6-1 mağlup ettikleri karşılaşmanın ardından yaptığı açıklamada, 'Mutlak kazanmamız gerekiyordu ve kazandık' dedi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!