• Haberler
  • Spor
  • Fethiyespor Teknik Direktörü Dinçel: 'Kazandığımız için mutluyuz, odak Isparta maçında'

Fethiyespor Teknik Direktörü Dinçel: 'Kazandığımız için mutluyuz, odak Isparta maçında'

Nesine 2.Lig Kırmızı Grup 8.Hafta maçında Adanaspor'u 7-0 mağlup eden Fethiyespor' da teknik direktör Selahaddin Dinçel, maçın ardından açıklamalarda bulundu. Dinçel, rakibin genç oyuncularla sahaya çıktığını vurgulayarak, mücadelelerinden ötürü Adanaspor'u tebrik etti.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!