'Fethiyespor maçından puan ya da puanlarla dönmek istiyoruz'
TFF 2. Lig Kırmızı Grup'ta Fethiyespor, 7. Hafta mücadelesinde evinde Denizlispor'u ağırlayacak. Denizlispor Teknik Direktörü Bülent Ertuğrul, 'Fethiyespor maçından puan ya da puanlarla dönmek istiyoruz' dedi.
TFF 2.Lig Kırmızı Grup 7. hafta maçında Pazar günü deplasmanda Fethiyespor ile karşılaşacak olan Denizlispor, hazırlıklarını Haluk Ulusoy Tesislerinde sürdürdü. Teknik Direktörü Bülent Ertuğrul nezaretinde bu akşam yapılan antrenmanda, futbolcuların oldukça mutlu oldukları gözlendi. Ligde son 3 maçtan 7 puan toplayarak iyi bir ivme yakalayan yeşil siyahlılar, Fethiyespor deplasmanından da puanla dönerek, çıkışını sürdürmenin hesaplarını yapıyor.
Bakmadan Geçme
Muğla’da seyir halindeki araç alev alev yandı
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi