Fethiyespor, Kastamonu'dan üzgün dönüyor: 2-0
TFF 2. Lig Kırmızı Grup 22. hafta maçında Fethiyespor, konuk olduğu GMG Kastamonuspor'a 2-0 mağlup oldu.
İkinci yarıda etkili oyun oynayan ev sahibi takım 58.dakikada Yusuf Türk’ün golüyle 1-0 öne geçti. 80.dakikada Kastamonuspor’da oyuna giren Muhammet Arslantaş, 84.dakikada golünü atarak takımını 2-0 öne geçirdi. Maç bu skorla sonuçlandı. Maçın ardından GMG Kastamonuspor puanını 46’ya çıkararak liderliğini korurken, Fethiyespor 23 puanla 14.sırada kaldı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı