Fethiyespor İzmir'de sıkı bir sınav verdi, Sarıyer maçına odaklandı
Fethiyespor Teknik Direktörü Selahaddin Dinçel, İzmir deplasmanında oynanan kupa ve lig maçını değerlendirdi. İç sahada oynanacak olan Sarıyer karşılaşmasına da değinen Dinçel, çalışmaların başladığını belirtti.
“Hazır Şekilde Çıkacağız”
“Ömer Mert Gündüz’ün küçük bir sakatlığı bulunuyor. Ali ise bugünden itibaren çalışmalara başlayacak. Aziz’in sakatlığı devam ediyor. Nurettin ve Mehmet takımı yakalamaya çalışıyor. En kısa sürede takımın seviyesine geleceklerini düşünüyorum. Tam kadro değiliz fakat maça hazır bir şekilde çıkacağız.” şeklinde konuştu.
-
fethiye haberleri
-
fethiyespor
-
İzmir deplasmanı
-
Fethiyespor Teknik Direktörü Selahaddin Dinçel
-
dinçel açıklama
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor