Fethiyespor Futbol Akademisi yeni sezon çalışmalarını sürdürüyor
Fethiyespor Futbol Akademisi Direktörü Enver Ataçocuğu, Fethiyespor alt yapı yaş grubu takımları ile ilgili geçmiş sezonu değerlendirdi. Yeni sezonun da hazırlıklarına başladıklarını belirten Ataçocuğu, 'Her zaman yanımızda olan Lokman Hekim Esnaf Hastanesi'ne teşekkür ederiz.' dedi.
U13 takımız geçen sene hem il hem de grup şampiyonu oldu. Öncelikle hepsini tebrik ediyorum. Orada da çok değerli oyuncularımız var. 12-13 yaşlar futbolda bizim için altın çağ diye düşündüğümüz gruptur. O grubu en iyi şekilde değerlendirip büyüterek orada ki genç sporcularımızı A Takımına kazandırmak istiyoruz.
Bakmadan Geçme
FETAD’dan Fethiyespor Yönetimine Yeni Yanıt: 'Biz İsimleri Değil, Büyük Resmi Sorduk'
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı