Fethiyespor'da yüzler gülüyor
Nesine 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Fethiyespor, 8 haftadan bu yana galibiyete hasret kalırken, Ege derbisinde Altınordu'yu 45+4. dakikada Samet Hakan'ın attığı golle 1-0 yenmeyi başardı. Karşılaşmanın ardından Arda Akbulut, Samet Hakan Kılıç ve Ömer Mert Gündüz açıklamalarda bulundular.
Ömer Mert Gündüz, “Ben de tüm arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Uzun zamandır kazanamıyorduk, maç alamıyorduk. Bugün özellikle ilk yarıda bence çok iyi bir oyun vardı. Oynarken keyif aldık. İkinci yarı biraz daha mücadeleye döndü ama maçı kazanmasını bildik. Bütün arkadaşlarımın, bütün hocalarımın, herkesin emeğine sağlık. Herkesin yüreğine sağlık. Mutluyuz.” ifadelerini kullandı.
-
fethiye haberleri
-
fethiyespor maçları
-
Nesine 2Lig Beyaz Grup
-
Arda Akbulut
-
Samet Hakan Kılıç
-
Ömer Mert Gündüz
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret