Fethiyespor'da Ankara Demirspor Maçı Öncesi Moral Yemeği
Fethiyespor yönetimi ve futbolcuları, Ankara Demirspor maçı öncesinde Çalış'da bir mekanda düzenlenen akşam yemeğinde bir araya geldi.
Transfer çalışmalarını tamamladıklarını da dile getiren Keskin, “Transferlerimizi tamamladık, gerekli takviyeleri yaptık. İkinci yarıya hazırız. Galatasaray maçı öncesi ilk maçımız olan Ankara Demirspor karşılaşması İzmir’e alındı. Sahanın Galatasaray maçına hazır hale getirilmesi için bu maçı İzmir’de oynayacağız. İnşallah 3 puan alarak lige iyi bir başlangıç yapacağız” şeklinde konuştu. Fethiyespor, ikinci yarının ilk haftasında Ankara Demirspor ile İzmir’de karşı karşıya gelecek.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi