Fethiyespor Başkanı Esat Bakırcı: 'Hedefim yeni tribün, başarısızlığa tahammülüm yok'
Fethiyespor Başkanı Esat Bakırcı, kulübün geleceğine ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. Yeni stadın birinci hedefi olduğunu vurgulayan Bakırcı, ihale sürecinin Ocak ayında tamamlanacağını, gelecek sezona ise stadın en az bir bölümünü yetiştirmeyi hedeflediklerini söyledi. Teknik Direktör Sait Karafırtınalar ile 1,5 yıllık sözleşme imzaladıklarını belirten Başkan Bakırcı, 'Bende hedef bitmez, başarısızlığa tahammülüm yok' dedi.
Kulübe zarar verecek davranışlara kesinlikle izin vermeyeceğini vurgulayan Esat Bakırcı, “Ben bu kulüpten 1 TL almadım, almam da. Daha önce üç senemizi heba ettik. Bu kulübe zarar verenlere hakkımı helal etmem. Eğer beni istemiyorlarsa, Fethiyespor’a yapılan her şeyi bana yapılmış sayarım. Bunu kabul etmem” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor