Fethiyespor Başkanı Bakırcı'dan TFF'ye Teşekkür
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), 2. Lig Kulüpler Birliği'nin yürüttüğü çalışmalar ve talepleri doğrultusunda, 2025-2026 sezonundan itibaren Nesine 2. Lig'den Trendyol 1. Lig'e yükselen takım sayısını artırma kararı aldı. Bu yeni düzenlemeyle birlikte, her gruptan 2'şer olmak üzere toplamda 4 takım doğrudan üst lige çıkabilecek.
Fethiyespor Yönetim Kurulu Başkanı Esat Bakırcı, yapılan bu değişikliğin kulüpler için çok olumlu ve yerinde bir karar olduğunu belirtti. 2. Lig Kulüpler Birliği Yönetimi'nin uzun süredir bu konu üzerinde özverili çalışmalar yürüttüğünü ve çeşitli görüşmeler yaptığını vurgulayan Bakırcı, çabalarının sonucunda TFF'den böyle bir karar çıkmasının kendilerini memnun ettiğini ifade etti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'
Fethiye gökyüzünde yeni bir ilke ev sahipliği yapacak: Ölüdeniz’de WTTF heyecanı
Menteşe'de zeytinlik yangını
Fethiye ADD Şubesi’nden Amasya Genelgesi açıklaması: ‘Cumhuriyetin kurucu değerleri aşılamaz’
Muğla Büyükşehir Personeline Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimi
Fethiye’de okul öncesi öğretmenliğinden esnaf lokantasına: Sevcan Salar’ın girişimcilik hikayesi