Fethiyespor, 111 gün sonra ligde sahasında kazandı
TFF 2. Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Fethiyespor, dün sahasında oynadığı maçta 1461 Trabzon FK'yı 4-1 mağlup ederek ligdeki iç sahadaki galibiyet hasretine 111 gün sonra son verdi.
İkinci yarının başlarında ise konuk takım farkı 1'e indirdi ancak 52. dakikada Ramazan Çevik, 73. dakikada ise Uğur Ayhan'ın golleri ile farkı açan Fethiyespor karşılaşmayı 4-1 kazanmasını bildi. Fethiyespor böylelikle ligde 12 Ekim 2025’te sahasında Adanaspor’u 7-0 mağlup ettiği müsabakanın ardından 111 gün sonra iç sahada galibiyet sevinci yaşadı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı