Fethiyeliler yeni trafik cezaları hakkında ne düşünüyor?
Trafik kurallarına uymayan sürücüler için yeni cezai yaptırımlar yürürlüğe giriyor. Özellikle kırmızı ışık ihlallerinde ceza miktarları artırılırken, motosiklet sürücülerine yönelik ciddi kısıtlamalar getirildi. Fethiye'de yaşayan vatandaşlar, yeni düzenlemeler hakkındaki düşüncelerini paylaştı.
Mevcut düzenlemeye göre, kırmızı ışık ihlali yapan sürücüler artık 5 bin TL ceza ödeyecek. Aynı yıl içinde bu ihlali tekrarlayan sürücüler için ceza her seferinde 5 bin TL artırılacak. Üçüncü ihlalden itibaren sürücünün ehliyetine geçici olarak el konulacak. Altıncı ihlalde ise ehliyet tamamen iptal edilecek. Ayrıca, motosiklet sürücülerine yönelik de sert tedbirler alındı. Tek teker üzerinde giden sürücülere 47 bin TL, trafikte yarışanlara 186 bin TL, kask takmayanlara ise 1 bin 500 TL ceza uygulanacak.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı