Fethiyeliler yeni trafik cezaları hakkında ne düşünüyor?
Trafik kurallarına uymayan sürücüler için yeni cezai yaptırımlar yürürlüğe giriyor. Özellikle kırmızı ışık ihlallerinde ceza miktarları artırılırken, motosiklet sürücülerine yönelik ciddi kısıtlamalar getirildi. Fethiye'de yaşayan vatandaşlar, yeni düzenlemeler hakkındaki düşüncelerini paylaştı.
Mevcut düzenlemeye göre, kırmızı ışık ihlali yapan sürücüler artık 5 bin TL ceza ödeyecek. Aynı yıl içinde bu ihlali tekrarlayan sürücüler için ceza her seferinde 5 bin TL artırılacak. Üçüncü ihlalden itibaren sürücünün ehliyetine geçici olarak el konulacak. Altıncı ihlalde ise ehliyet tamamen iptal edilecek. Ayrıca, motosiklet sürücülerine yönelik de sert tedbirler alındı. Tek teker üzerinde giden sürücülere 47 bin TL, trafikte yarışanlara 186 bin TL, kask takmayanlara ise 1 bin 500 TL ceza uygulanacak.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
‘Keşanlı Ali Destanı’ Fethiye Kültür Merkezi’nde sahnelendi
Muğla'da okullarda son hafta etkinliği düzenleniyor
Muğla’da 26 bin 653 yabancı ikamet ediyor
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor