Fethiyeli vatandaşlar, Salı Pazarı'ndaki fiyatların pahalılığından isyan etti
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Salı günleri kurulan Salı Pazarı'nda röportaj yaptığımız vatandaşlar, fiyatların çok yüksek olduğunu söyleyerek isyan etti.
“4-5 Nüfuslu Aileler İçin Durum Çok Kötü”
Şengül Hanım ise özellikle çok nüfuslu ailelerin durumunun daha da zor olduğunu vurgulayarak, "Fiyatlar çok pahalı. Özellikle 4-5 nüfuslu aileler için durum gerçekten çok kötü. Bence insanlar istediği gibi rahatça alışveriş yapamıyordur. İnsanlar kazanamadığı şeyi nasıl harcayabilirler? Aldığımız 12.000 TL maaş ile mi harcama yapabileceğiz? Maalesef olmuyor. Ben daha çok şey almak isterdim ama olmuyor" ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor