Fethiyeli Vatandaşlar ATM'lerdeki Nakit Sıkıntısından Şikâyetçi
ATM'lerindeki sayısal artış, piyasadaki nakde yetişemedi. Banknotların büyümemesi, fiyatların yükselmesi ATM'lerin normalden sık kullanılması maliyetleri artırıyor.
“500 ve 1000’lik banknot ise taşınma kolaylığından dolayı artık üretilmeye başlanmalı”
ATM’lerdeki yüksek komisyonu vurgulayan vatandaş Fatma Bilen, “Bankamatikleri gün içinde kullanıyorum. 200 lük en büyük banknot daha üstü çıkmadı. Para miktarları adet olarak çoğaldı. 500 ve 1000’lik banknot ise taşınma kolaylığından dolayı artık üretilmeye başlanmalı. ATM’lerde ise yüksek komisyon kesiliyor ve para bulmak için zorluk çekildiği gündemde. ATM’lerde ise işim olduğunda hallediyorum” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret