Fethiyeli Metehan Nebioğlu Sırbistan'da Türkiye'yi Temsil Etti
Fethiye'nin başarılı triatletlerinden Metehan Nebioğlu, uluslararası alanda Türkiye'yi temsil ederek, Sırbistan'da düzenlenen ilk Ironman etkinliğinde yarıştı. Dünyanın dört bir yanından 1.000'den fazla sporcunun katıldığı bu zorlu yarışta, Fethiyeli sporcu, talihsizliklere rağmen önemli bir performans sergiledi.
Yarışma sonrası sosyal medya hesabından deneyimlerini paylaşan Nebioğlu hava şartlarının tüm yarışmacıları ne kadar zorladığından bahsetti. Yarış günü fazla yağışın olması bütün durumların olumsuz ilerlemesine neden oldu diyen Nebioğlu, yaşanılan olumsuzluklara rağmen istediği tempo olmasa da iyi bir sürede bitirmiş olmak beni mutlu ettiğini kaydetti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü