Fethiye'ye altın madalya ile döndüler
Antalya'da düzenlenen Uluslararası Gastronomi ve Mutfak Yıldızları Buluşması yemek yarışmasında Fethiye Şehit Yüzbaşı Özgür Özekin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri Aleyna Delioğlu ve Sude Delioğlu 2 kategoride 2 altın madalya aldı.
Yarışma ile ilgili açıklamada bulunan Fethiye Şehit Yüzbaşı Özgür Özekin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürü Alparslan Selçuk, “Ögrencilerimizi tebrik eder başarılarının devamını dileriz. Yarışma için bizlere desteklerini sunan Kaymakamımız İsmail Hakkı Ertaş, Akra Fethiye Tui Blue Sensatori oteline ve Şefleri Nuhhan Öz'e teşekkür ederiz” dedi.
-
muğla
-
fethiye
-
haber
-
Akdeniz Gastronomi
-
Mutfak Yıldızları Derneği
-
4 Uluslararası Gastronomi
-
altın madalya
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı