Fethiye ve Seydikemer'de 'Zeytinciliği Geliştirme Projesi' devam ediyor
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO), Seydikemer Belediyesi ve İzmir Zeytincilik Araştırma Enstitüsü iş birliğinde, Fethiye ve Seydikemer'de bilimsel çalışmalarla zeytinciliğin geliştirilmesi, zeytinyağı üretimi ve ağaç verimliliğinin arttırılması amacıyla sürdürülen, 'Zeytinciliği Geliştirme Projesi' değişen iklim ve ekonomik koşullara göre uygulama çalışmalarıyla devam ediyor.
Zeytin’de en az maliyetle, en iyi ürünü elde etmeyi amaçladıklarını sözlerine ekleyen Eralp, “Fethiye ve Seydikemer’de üreticilerimizle çok iyi bir uyum yakaladık. Üreticilerimiz doğru modeli bulabilmek için bizlerle birlikte çok emek veriyorlar. Proje sonunda ortaya çıkacak üretim modeliyle bu emeklerin karşılığını alacağımızı düşünüyorum. Fethiye ve Seydikemer’de zeytinciliğin gelişmesi için yaptığı katkılardan dolayı Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası’na ve Seydikemer Belediyesi’ne teşekkürlerimi sunuyorum.” diye konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi