Fethiye Turizminde Zor Sezon
Fethiye'de turizm acentesi işletmecisi Namık Kurtoğlu, bu sezonun geçen yıla göre oldukça düşük geçtiğini belirtti.
Fethiye’de turizm acentası işletmeciliği yapan Namık Kurtoğlu, sezon değerlendirmesinde şu ifadeleri kullandı: “Turizm acentası işi yapıyorum. Bu sezon zor bir sezon olarak geçiyor. Geçen seneden birazcık daha kötü. Türkiye’deki hayat pahalılığından dolayı herkes Türkiye’den uzak duruyor, başka ülkelere gidiyor. Türk vatandaşı için de her şey çok pahalı. Fethiye olarak Avrupa’dan daha pahalıyız şu anda.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de sanat, kafe ve sahne aynı çatıda buluştu: ‘Mutlu Bahçe’
Muğla’da seyir halindeki araç alev alev yandı
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı