Fethiye SED Medya Muhabirleri, Medya Akademisi'nde bilgi ve deneyim kazandı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde yayın yapan SED Medya bünyesindeki gercekfethiye.com muhabirleri, İzmir Urla'da düzenlenen Medya-İş Medya Akademisi'nin 3. Dönem programına katıldı. Sektörün deneyimli isimleriyle bir araya gelen muhabirler, gazetecilik alanında hem yeni bilgiler edindi hem de pratik deneyim kazandı.
Medya-İş Medya Akademisi kapsamında habercilik, medya etiği, hukuki süreçler ve foto muhabirliği gibi pek çok konuda eğitim verildi. Türkiye’nin farklı şehirlerinden gazetecilerin yer aldığı etkinlikte, muhabirlik ve editörlük süreçleri, ajans haberciliği, iş hukuku ve sosyal güvenlik hukuku gibi konular ele alındı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor