Fethiye-Rodos Seferleri başladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi ve İDO iş birliğiyle hayata geçirilen Fethiye-Rodos deniz otobüsü seferleri bugün başladı. Muğla Büyükşehir Belediyesi ülke turizmine önemli katkı sunacak bir projeyi daha hayata geçirdi. Muğla Büyükşehir Belediyesi iştiraki MUTTAŞ ve İDO iş birliği ile Fethiye - Rodos deniz otobüsü seferleri bugün 08.30'da Fethiye'den hareketle başladı.
Fethiye-Rodos hattında 436 yolcu kapasiteli deniz otobüsüyle başlatılan seferlerle, deniz yolu ulaşımının yaygınlaştırılması hedefleniyor. Büyükşehir Belediyesi ile İDO iş birliğinde başlatılan 436 kişilik seferlerle, Fethiye-Rodos hattında bugüne kadarki en yüksek yolcu kapasitesine ulaşılmış olacak.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla’daki Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor
Fethiye Salı Pazarı’nda yazın etkisi: Tezgahlarda sebze ve meyve çeşidi yoğunluğu
Muğla Büyükşehir enerjideki yönünü güneşe çevirdi
MUSKİ’den Marmaris’te atık su altyapısına 17 Milyon TL’lik yatırım
Fethiye’de ‘UTTS Montajları’ hız kazandı
Dünya turizm köyü ve Sakin Kent Akyaka kadın muhtara emanet