Fethiye pazarında çıntar zamanı yaklaşıyor: 'Müşteriler çıntarı özledi, az kaldı!'
Fethiye'de her hafta kurulan Cuma Pazarı'nda vatandaşların özlediği lezzet 'Çıntar' diğer bir adıyla 'Kanlıca Mantarı' tezgahlarda yerini almaya hazırlanıyor. Cuma Pazarı'nda tezgah açan Abdullah Avcı, vatandaşların sabırsızlıkla beklediği çıntarın, 1-2 hafta içerisinde tezgahları süslemeye başlayacağını söyledi.
Mantarın Karadeniz ve Çanakkale taraflarında çıkmaya başladığını ifade eden Avcı, “Oralardan biraz geliyor. Biraz da köylülerin kendi emekleriyle buldukları var. Ancak bu yağmurlardan sonra daha güzel bir şekilde çıkacağına inanıyorum. Havalar kötü gitmez, don olayı olmazsa bol miktarda çıkar” diye konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor