Fethiye Kaymakamı Ertaş, Ücretsiz Kan Şekeri Ölçümüne Katılım Sağladı
Fethiye İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından, diyabet farkındalığını artırmak amacıyla Fethiye Kaymakamlık binası önünde kurulan ücretsiz kan şekeri ölçüm standına Fethiye Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş da katılım sağladı. Kaymakam Ertaş, sağlık ekiplerinin yürüttüğü çalışmaları yerinde inceleyerek vatandaşlarla sohbet etti ve sağlıklı yaşamın önemine dikkat çekti.
Kaymakam Ertaş, diyabetin erken teşhis edilmesi ve düzenli olarak kan şekeri seviyelerinin izlenmesinin, hastalığın yönetimi için kritik bir adım olduğunu vurgulayarak, “Bugün Dünya Diyabet Günü, Diyabet Günü olması münasebetiyle hem şeker hem de karbonmonoksit hem tansiyon ölçümü yapıyorlar. Sabahtan bu yana 100’e yakın vatandaşımız yararlandı bu hizmetten. Öncelikle İlçe Sağlık çalışanlarımıza teşekkür ediyorum, diyabete dikkat edelim diyorum” dedi.
-
fethiye kaymakamı ismail hakkı ertaş
-
kan şekeri ölçümü
-
diyabet farkındalığı
-
ücretsiz sağlık taraması
-
ilçe sağlık müdürlüğü
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’