Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Kaya, koltuğunu öğrencilere bıraktı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Etkinlikleri Kapsamında Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Kaya, koltuğunu Cumhuriyet İlkokulu öğrencilerine bıraktı.
Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Kaya, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri kapsamında Cumhuriyet ilkokulu 3/A sınıfı öğrencisi Rüzgar Yellice ve 3/B sınıfı öğrencisi Elif Erva Erken’e bıraktı. Öğrenciler bir günlüğüne Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü oldular. Okul müdürü Güven Yiğit eşliğinde Müdür Kaya’yı ziyaret eden öğrenciler keyifli anlar yaşadı ve çeşitli açıklamalarda bulunuldu.
-
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Etkinlikleri
-
Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Kaya
-
fethiye
-
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı