Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Kaya, koltuğunu öğrencilere bıraktı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Etkinlikleri Kapsamında Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Kaya, koltuğunu Cumhuriyet İlkokulu öğrencilerine bıraktı.
Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Kaya, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri kapsamında Cumhuriyet ilkokulu 3/A sınıfı öğrencisi Rüzgar Yellice ve 3/B sınıfı öğrencisi Elif Erva Erken’e bıraktı. Öğrenciler bir günlüğüne Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü oldular. Okul müdürü Güven Yiğit eşliğinde Müdür Kaya’yı ziyaret eden öğrenciler keyifli anlar yaşadı ve çeşitli açıklamalarda bulunuldu.
-
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Etkinlikleri
-
Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Kaya
-
fethiye
-
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı