Fethiye Esnaf Odası Başkanı Soydemir'e esnaftan sıcak karşılama
Fethiye Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı ve yapılacak seçimde yeniden aday olan Mehmet Soydemir, Baha Şıkman Caddesi'nde esnaf ziyareti gerçekleştirdi. Ziyaret sırasında berber Bekir Kaya, zor gününde yanında olan 'ahde vefa' gösteren Soydemir'e teşekkür etti.
Dört yıldır rutin olarak esnafla iç içe olduklarını belirten Soydemir, “Biz 4 yıldan bu yana rutin olarak bütün esnaflarımızı geziyoruz. Bugün de hep beraber ‘Baha Şıkman Caddesi’ne gidelim’ dedik. Esnafın hâlini hatırını soruyoruz. Esnaflarımız bizim tek varlığımız. Onlar için elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Tüm esnafa hayırlı işler, bol kazançlar diliyorum” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret