Fethiye Eldirek'de Kesintisiz İçme Suyu İçin Çalışmalar Başladı
MUSKİ Genel Müdürlüğü, Eldirek Mahallesi'nde yaz aylarında yaşanan su kesintileri ve basınç sorunlarını çözmek için sondaj kuyusu açarak yeni terfi hattı ve şebeke yenileme çalışmaları başlattı.
Planlama, Yatırım ve İnşaat Dairesi Başkanlığı tarafından bölgede açılan sondaj kuyusunda saniyede yaklaşık 3,5 litre içme suyu bulundu. Kuyu ile içme suyu deposu arasındaki 800 metrelik hat, MUSKİ ekipleri tarafından dayanıklı borular kullanılarak yapılıyor. Ayrıca, vatandaşların arsalarının içinden geçen eski su hatları da yenilenerek yol kenarlarına taşınıyor. Böylece hem altyapı daha modern hale geliyor hem de arıza durumlarında bakım ve onarım çalışmaları daha hızlı yapılabiliyor.
-
muski eldirek mahallesi
-
fethiye su sorunu
-
sondaj kuyusu çalışması
-
su basınç sorunu çözümü
-
muğla büyükşehir belediyesi
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı