Fethiye, Ege Kupası'ndan 45 Madalya ve İki Kupayla Döndü
Türkiye Kürek Federasyonu tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Ege Kupası, 4–5 Nisan tarihlerinde Bodrum Bitez'de gerçekleşti. Fethiye Belediye Su Sporları Kulübü ve Amiral Spor Kulübü, toplam 34 sporcuyla Fethiye'yi temsil etti. İki kulüp, yarışları toplam 45 madalya ve 2 kupa ile tamamlayarak önemli bir başarıya imza attı.
İlk kez düzenlenen Ege Kupası’nda hem gençler hem master kategorilerinde elde edilen dereceler, Fethiye’nin kürek sporundaki yükselen ivmesini ortaya koydu. Fethiye Belediye Su Sporları Kulübü ve Amiral Spor Kulübü’nün toplam 45 madalya ve iki kupalık performansı, kent adına gurur verici bir tablo oluşturdu.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor