Fethiye, Ege Kupası'ndan 45 Madalya ve İki Kupayla Döndü
Türkiye Kürek Federasyonu tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Ege Kupası, 4–5 Nisan tarihlerinde Bodrum Bitez'de gerçekleşti. Fethiye Belediye Su Sporları Kulübü ve Amiral Spor Kulübü, toplam 34 sporcuyla Fethiye'yi temsil etti. İki kulüp, yarışları toplam 45 madalya ve 2 kupa ile tamamlayarak önemli bir başarıya imza attı.
Toplamda 8 farklı branşta yarışan kulüp, 5 branşta kürsüye çıktı. 14 sporcuyla katılım sağlayan ekip, yarışları toplam 25 madalya ile tamamladı. Gençler genel klasmanında ise kulüp, Ege Bölgesi 2.’liği elde etti. İlk kez katıldıkları yarışta kürsü gören genç sporcular, dikkat çekici bir başarı ortaya koydu.
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı