Fethiye'de yerel tohumlar Sağlıklı Yaşam Festivali'nde tanıtılıyor
Fethiye Yerel Tohum Derneği, Sağlıklı Yaşam Festivali kapsamında Şehit Fethi Bey Parkı'nda vatandaşlarla buluştu. Etkinlikte yerel tohumların tanıtımı ve dağıtımı gerçekleştiriliyor.
“Sağlıklı yaşamın sağlıklı tohumla başladığına inanıyoruz”
Fethiye Yerel Tohum Derneği Başkanı Gökçen Güven, festival kapsamında iki gün boyunca stant açtıklarını belirterek, “Sağlıklı Yaşam Festivali kapsamında iki gün Şehit Fethi Bey Parkı’ndayız. Tohumlarımızı tanıtacağız ve dağıtımını yapacağız, 14.00 ile 18.00 saatleri arasında” dedi. Yerel tohumların gelecek nesillere aktarılmasının önemine dikkat çeken Güven, “Sağlıklı yaşamın sağlıklı tohumla başladığına inanıyoruz. O yüzden dağıtıyoruz ki herkes yerel tohumlarımızı yetiştirsin ve kendi tohumunu elde etsin ve kendinden sonra gelen nesillere aktarabilsin. Amacımız bu” diye konuştu.
-
Fethiye
-
Fethiye Yerel Tohum Derneği
-
Sağlıklı Yaşam Festivali
-
Şehit Fethi Bey Parkında vatandaşlarla buluştu
Bakmadan Geçme