Fethiye'de yaz meyveleri tezgâhları süslüyor
Fethiye'de her hafta Salı günü kurulan Salı pazarında havaların sınmasıyla birlikte renkli görüntüler oluşmaya başladı. Yazlık meyvelerin de tezgâhlara gelmesiyle birlikte vatandaşın meyveye olan ilgisi de arttı.
“Yazlık meyveler tezgâhlarda”
Pazar esnaflarından Yüksel Pabuşçu, “Meyveler bu hafta itibari ile çoğalmaya başladı. İlk başta fiyatlar çok yüksekti şimdi her hafta biraz düşmeye başladı. Erik 150 liraydı 100 lira oldu. Çilek normal yine stabil devam ediyor. Kavun, karpuz sıcaklıklar arttıkça düşmeye devam edecek. Muz 50 lira, çilek 100 lira. Fiyatlar çok yüksek olursa sıkıntı… İnsanlar da haklı şu an alım gücü kısıtlı yani.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı