- Haberler
- Güncel
- Fethiye'de yarım asırlık Lokantanın işletmecisi, 'Yabancı her şeyi yiyor, bizimkiler seçiyor'
Fethiye'de yarım asırlık Lokantanın işletmecisi, 'Yabancı her şeyi yiyor, bizimkiler seçiyor'
Fethiye'de yarım asırlık bir lokanta sahibi, sebze yemeklerine olan ilgiyi, yerli ve yabancı turist davranışlarını ve yaz sezonuna dair beklentilerini anlattı. Kaliteli malzeme vurgusu ve uygun fiyatlı menüsüyle dikkat çekti.
Her şeyi yiyorlar, bizim Türk insanı kadar seçmiyorlar. ‘Köfte şöyle mi olur’, ‘ıspanak böyle mi olur’ gibi dertleri olmuyor” dedi.
Yaz sezonunun henüz tam olarak açılmadığını belirten Saçlı, “Bu sezon şimdilik çok iyi görünmüyor. Ama daha iyi sezonlar olmasını bekliyoruz. Son üç aydan beri işler kötü gidiyor. Yazın, özellikle bayramdan sonra daha iyi olur diye umut ediyoruz” diye konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'
Meteoroloji'den Fethiye İçin Sıcak Hava Uyarısı: Termometreler 37 Dereceyi Gösterecek
Osman Çıralı Adaylığını FRT TV Canlı Yayınında Açıkladı
Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği’nden Seydikemer’de Hayırlı Olsun Ziyaretleri
Kaymakam Akkaya ve Başkan Uysal Hayvan Bakımevi’ni Ziyaret Etti