Fethiye'de yangın ekiplerinin iş başı eğitimleri yapıldı
Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde orman yangınlarıyla mücadelede görev alan arazöz ve yangın söndürme ekiplerinin 2025 yılı iş başı eğitimleri tamamlandı.
Orman Bölge Müdür Yardımcısı Özgür Cılız ve Orman Yangınlarıyla Mücadele Şube Müdürü Fedai Erdemli tüm işletmelerdeki eğitimleri yerinde takip etti. Orman Yangınlarıyla Mücadele Şube Müdürlüğü Mühendisleri ve Yangın Uzmanları Hasan Altınbağ, Mehmet Oruç ve İlker Yaslan tarafından ekiplere iş başı eğitimi verildi. Ayrıca İş Güvenliği uzmanları tarafından iş sağlığı ve iş güvenliği eğitimi verildi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu