Fethiye'de vatandaşlar yağmur sonrası güneşli havanın tadını çıkarttı
Fethiye'de hafta sonu şiddetli yağış ile geçti. Haftanın ilk gününde ise güneşli havayı gören vatandaşlar sahillere akın etti.
“Hava Çok Güzel”
Efekan Bodur, “Hava güzel hala daha yaz bitmedi. Hafta sonu yağmurlu geçmişti. Şu an gayet iyi bir hava. Kahve keyfi yapıyorsunuz. Sahilde caramel macchiato içiyoruz. Yani güzel yazları hareketli oluyor. Biraz daha kışları yani sakin geçiyor aslında yağmur falan yağdığında burada genelde insanlar çok dışarı çıkmayı tercih etmiyorlar. Şu anda şanslıyız, diğer coğrafyalara göre güzel bir hava var.” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı