Fethiye'de Turizm Haftası törenle kutlandı
Fethiye'de 15-22 Nisan tarihleri arasında kutlanan 'Turizm Haftası' nedeniyle kutlama töreni gerçekleştirildi. Törende konuşan Fethiye Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş, 'Fethiye'de turizmi 12 aya yaymak için çalışmamız gerekiyor' dedi.
“Turizmi 12 Aya Yaymak İçin Spesifik Olarak Çalışmamız Gerekiyor”
Törende konuşan Fethiye Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş, “Fethiye’mizde turizm çok önemli ve bu yönde çok yol kat etmiş. Yapacağımız çok iş var. Bu ay içinde geniş kapsamlı bir turizm ile ilgili toplantı yapacağız. Bütün konuları ele alacağız. Bizim amacımız turizmi 12 aya yaymak için spesifik olarak çalışmamız gerekiyor. Bununla ilgili hepimiz elbirliğiyle çalışmalarımız yapacağız. Kalitenin arttırılması ile ilgili oturup ne yapabiliriz bunu konuşacağız” dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi